Nasz zespół składa się ze specjalistów różnych dziedzin: logopedii/ neurologopedii, integracji sensorycznej, fizjoterapii i psychologii oraz terapii pedagogicznej. Jesteśmy zgranym zespołem, co pozwala nam patrzeć holistycznie na pacjentów i nieść im kompleksową pomoc.

mgr Aneta Ciechańska – dyrektor Pracowni Rozwoju Dzieci, Młodzieży i Dorosłych ACdictum

założycielka i właścicielka pracowni, filolog polski, pedagog, logopeda, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej (certyfikat I i II stopnia), terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki, terapeuta dysleksji, trener umiejętności społecznych, certyfikowany diagnosta autyzmu (narzędzie ADOS 2 oraz narzędzie ADI-R), certyfikowany instruktor masażu Shantala, korektor tekstów, kierownik projektu, członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej, przeprowadza także zabiegi elektrostymulacji obszaru ustno-twarzowego, wykorzystując prądy typu EMS, TENS, wykorzystuje w pracy także terapię manualną (osteopatię)

Jestem absolwentką logopedii na Uniwersytecie Warszawskim oraz filologii polskiej, ze specjalizacją pedagogiczną, na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Wiedzę i praktykę logopedyczną zdobywałam pod okiem wybitnych logopedów, między innymi dr Elżbiety Stecko, dr Krzysztofa Szamburskiego oraz dr Ewy Jeżewskiej – Krasnodębskiej. Od 2011 roku prowadzę prywatny gabinet, w którym zajmuję się terapią dzieci i młodzieży. Moją mocną stroną są komunikatywność i kreatywność, a w każde zajęcia wkładam mnóstwo pracy i serca, dlatego też moi pacjenci, chętnie się ze mną spotykają. Pracuję z dziećmi ze spectrum autyzmu, w tym z dziećmi z zespołem Aspergera. Jestem również terapeutą ręki w obszarze dysgrafii i ryzyka dysgrafii a także trenerem umiejętności społecznych (TUS). Prowadzę także terapię dysleksji oraz naukę pisania i czytania. Systematycznie podnoszę swoje kompetencje, biorąc udział w licznych konferencjach i szkoleniach. Doświadczenie w zarządzaniu zdobyłam pracując przez 14 lat w dużej międzynarodowej firmie, prowadząc różne projekty z branży telekomunikacyjnej. Prowadziłam również szkolenia z zakresu zarządzania projektami oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Prywatnie jestem żoną i mama trójki dzieci.

mgr Anita Zielińska – terapeuta Integracji Sensorycznej I i II stopnia, pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, certyfikowany diagnosta autyzmu (narzędzie ADOS-2), terapeuta ręki, terapeuta dysleksji

Odkąd pamiętam, to zawsze lubiłam spędzać czas z dziećmi, stąd też zdecydowałam się zostać nauczycielką. Swoje doświadczenie zdobywałam pracując w różnego typu placówkach oświatowych, w tym integracyjnych. W pracy z dziećmi zależy mi na tym, aby zdobywały nowe umiejętności, bądź usprawniały już te zdobyte, poprzez zabawę, co jest ich naturalną potrzebą. Równie ważne jest dla mnie indywidualne i holistyczne spojrzenie na rozwój każdego mojego podopiecznego. Prywatnie jestem żoną i mamą dwóch, pełnych energii chłopców, która lubi spędzać czas wolny aktywnie-najchętniej obcując z przyrodą.

mgr Martyna Guralska – logopeda, terapeuta ręki, terapeuta dysleksji

Jestem absolwentką logopedii ogólnej i klinicznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas licznych praktyk studenckich odbywających się w warszawskich przedszkolach, prywatnych poradniach psychologiczno-pedagogicznych oraz w szpitalu klinicznym przy ulicy Banacha (oddział otolaryngologii, neurologii, poradnia foniatryczna i audiologiczna). Będąc jeszcze na studiach rozpoczęłam staż w szkole specjalnej, gdzie zdobywałam wiedzę na temat logopedycznej pracy z dziećmi niepełnosprawnymi. Ukończyłam szkolenie z zakresu terapii dziecka ze spektrum autyzmu oraz kurs terapii ręki. Jako logopeda pracowałam w przedszkolu terapeutycznym oraz prywatnych poradniach psychologiczno-pedagogicznych, gdzie prowadziłam terapię dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju, dysleksją oraz dyslalią. W pracy zawodowej kieruję się zasadą „metoda podąża za dzieckiem, a nie dziecko za metodą”, a uśmiech pacjenta i jego sukcesy są dla mnie największą motywacją.

mgr Dominika Lasota – logopeda, terapeuta miofunkcjonalny

Jestem absolwentką logopedii ogólnej i klinicznej, realizowanej na Uniwersytecie Warszawskim, przy współpracy z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym. Doświadczenie zawodowe zdobyłam podczas licznych praktyk w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, przedszkolach, szkołach podstawowych oraz na oddziałach neurologicznych i otolaryngologicznych warszawskich szpitali. Specjalizuję się w diagnozie i terapii logopedycznej oraz miofunkcjonalnej dzieci, młodzieży i osób dorosłych. Sposoby oraz metody pracy dostosowuję do indywidualnych możliwości, potrzeb i poziomu rozwojowego Pacjentów. Systematycznie poszerzam swoją wiedzę na szkoleniach oraz współpracuję z licznymi specjalistami. Uśmiech Pacjenta oraz jego sukcesy są moją największą motywacją. Obecnie jestem studentką psychologii klinicznej na Uniwersytecie SWPS.

mgr Katarzyna Mogilska – logopeda Metody Krakowskiej, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej, pedagog, nauczyciel wczesnej nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną

Jestem absolwentką pedagogiki na Uniwersytecie Jagiellońskim, certyfikowanym logopedą oraz terapeutą integracji sensorycznej. W zależności od indywidualnych potrzeb dziecka, w swojej pracy łączę różnorodne techniki i metody: masaż logopedyczny, elementy logorytmiki, elementy emisji głosu w ruchu, ćwiczenia artykulacyjne, oddechowe, relaksacyjne oraz wczesną naukę czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną.Od 15 lat prowadzę diagnozę i terapię dzieci z różnorodnymi zaburzeniami komunikacji językowej – autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą, dyslektycznych, z opóźnionym rozwojem mowy i innymi problemami. Budowanie systemu językowego to nie tylko moja praca, ale przede wszystkim prawdziwa pasja. Jestem mamą dwóch dwóch synów – studentów.

mgr Monika Wozikowska – logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju

Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej  na kierunku pedagogika specjalna, specjalność logopedia. Ukończyłam także podyplomowe studia na kierunku neurologopedia wczesne wspomaganie rozwoju na uczelni Łazarskiego. Swoje wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam pracując w przedszkolach, poradniach pedagogicznych oraz odbywając praktyki w placówkach pedagogicznych i szpitalnych. Swoją wiedzę w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu poszerzyłam podczas stażu w fundacji ,,Synapsis”. W pracy zawodowej cechuje mnie konsekwencja, indywidualne i holistyczne podejście do dziecka, empatia i nieograniczone pokłady uśmiechu dla moich małych pacjentów.

mgr Jadwiga Kozłowska – pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny, certyfikowany terapeuta i diagnosta
integracji sensorycznej I i II stopnia, terapeuta ręki
Jestem absolwentką pedagogiki specjalnej Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego
i Podyplomowych Studiów Wspomagania Dzieci z Problemami Rozwojowymi Uniwersytetu
Warszawskiego. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w publicznych placówkach
edukacyjnych, prywatnym gabinecie integracji sensorycznej „Okno” oraz w Sensum Mobile –
pierwszym gabinecie SI w Polsce. Odbyłam staż diagnozowania zaburzeń SI pod kierunkiem
Zbigniewa Przyrowskiego – Instruktora Seniora Terapii SI.
W pracy z dziećmi najważniejsze jest dla mnie całościowe podejście, uśmiech i zadowolenie dziecka.
Systematycznie poszerzam swoją wiedzę i umiejętności na szkoleniach i warsztatach.
Prywatnie jestem mamą 14-letniej Amelki.

mgr Izabela Przygoda – fizjoterapeutka, diagnostka i terapeutka integracji sensorycznej, terapeutka neurotaktylna, instruktor gimnastyki korekcyjnej

Jestem absolwentką studiów magisterskich Wyższej Szkoły Rehabilitacji w Warszawie. Aktualnie specjalizuję się w fizjoterapii dziecięcej oraz terapii integracji sensorycznej. W swojej pracy przywiązuję dużą uwagę do diagnostyki i wywiadu oraz holistycznie podchodzę do problemów małego pacjenta. Podczas terapii słucham, poszukuję, wnikam i analizuję. Łączę wiele technik i metod terapeutycznych, by jak najskuteczniej i kompleksowo pomagać swoim podopiecznym. Praca z dziećmi daje mi wiele satysfakcji, a uśmiech i radość moich pacjentów jest dla mnie bezcenna. Prowadzę zajęcia z dziećmi od 3 roku życia. Posiadam olbrzymie pokłady cierpliwości i dużą dawkę energii. Staram się, aby każda terapia była „fajną zabawą” i przebiegała w miłej atmosferze. Nieustannie rozwijam się zawodowo oraz podnoszę swoje kwalifikacje, biorąc udział w kursach oraz szkoleniach rozszerzających.

mgr Oliwia Nitka – psycholog, trener umiejętności społecznych, diagnosta poziomu inteligencji skalą Stanford-Binet 5, diagnosta gotowości szkolnej, diagnosta ADHD narzędziem Conners 3, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej

Jestem absolwentką Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Ukończyłam także Studium Terapii Dzieci i Młodzieży oraz szkolenie specjalistyczne z Treningu Umiejętności Społecznych. Posiadam również uprawnienia diagnostyczne do stosowania Skali Inteligencji Stanford- Binet 5 i narzędzia do diagnostyki ADHD – Conners 3. Od początku swojej pracy jestem związana z dziećmi
i młodzieżą. Podczas studiów realizowałam praktyki w szpitalu dziecięcym, w szpitalu neuropsychiatrycznym oraz w gabinecie psychiatrycznym. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam w pracy w poradniach psychologiczno- pedagogicznych, przedszkolu integracyjnym oraz w domu dziecka. Zajmuję się także poradnictwem dla rodziców. Prowadzę także zajęcia zintegrowane psychologia
z integracją sensoryczną.

mgr Angelika Bąbała – nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, certyfikowany diagnosta i terapeuta Integracji Sensorycznej I i II stopnia, terapeuta ręki, trener umiejętności społecznych

Ukończyłam edukację wczesnoszkolną z j. angielskim, diagnozę i terapię pedagogiczna oraz studia podyplomowe z Integracji Sensorycznej w Centrum SI w Warszawie. Posiadam wieloletnia praktykę w pracy z dziećmi. Doświadczenie zdobywałam w przedszkolach niepublicznych oraz w poradniach pedagogicznych. Obecnie pracuję w szkole prywatnej dla dzieci w spectrum autyzmu, gdzie pełnię rolę wychowawcy klasy. Stale podnoszę swoje kwalifikacje, uczestnicząc w różnych kursach i szkoleniach. W pracy ważne jest dla mnie indywidualne podejście do potrzeb dziecka oraz wytworzenie w nim poczucia sukcesu. W czasie zajęć staram się stworzyć pozytywną atmosferę i zbudować relację, co skutecznie prowadzi do osiągnięcia celu terapeutycznego. Praca z dziećmi daje mi ogromną satysfakcję i radość, stając się nie tylko moim zawodem, ale także pasją.

mgr Karolina Pankiewicz –  diagnosta i terapeuta Integracji Sensorycznej I i II stopnia, pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Jestem absolwentką pedagogiki specjalnej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończyłam także studia podyplomowe na kierunku: Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Doświadczenie zdobywałam pracując jako nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne w przedszkolu i nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w klasie specjalnej dla dzieci ze spektrum autyzmu. Byłam terapeutą integracji sensorycznej w przedszkolach, w tym także w przedszkolu specjalistycznym w Białymstoku. Aktualnie prowadzę terapię integracji sensorycznej w jednej ze szkół specjalnych w Warszawie. Jestem osobą otwartą na nowe wyzwania. Nie boję się podejmować trudnych zadań. Zawsze dążę do założonego przeze mnie celu. Jestem cierpliwa i wyrozumiała. Zawsze staram się dostosować do zaistniałych warunków oraz sytuacji.

mgr Joanna Podgórska – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, certyfikowany diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej, instruktor masażu Shantala i trener zajęć Smyko-Multisensoryka, nauczyciel  przedszkolny, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, certyfikowany terapeuta „Move to Learn – Ruch dla uczenia się”, instruktor jogi dla dzieci, autorka bloga Sensonauka.pl

Już w trakcie studiów pedagogicznych na Uniwersytecie Warszawskim zdobywałam doświadczenia zawodowe w przedszkolach i szkołach. Towarzyszenie dzieciom w ich rozwoju motywowało mnie do ciągłego poszerzania swojej wiedzy poprzez uczestnictwo w kursach, szkoleniach i warsztatach, dzięki którym jestem coraz lepszym terapeutą i nauczycielem. Studia podyplomowe na Akademii Pedagogiki Specjalnej z Diagnozy i terapii dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej oraz Terapii pedagogicznej doskonale przygotowały mnie do pracy terapeutycznej z dzieckiem. W czasie zajęć ważna jest dla mnie pozytywna atmosfera i poczucie sukcesu u każdego dziecka. W wolnych chwilach piszę o edukacji małych dzieci i integracji sensorycznej na blogu Sensonauka.pl. Prywatnie żona i mama kilkumiesięcznej Zuzi.

mgr Bożena Fontańska – kierownik biura ACdictum – odpowiada za organizację i zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracowni

Serdecznie zapraszamy do współpracy. Zapewniamy 100 procent skuteczności diagnozy i terapii