Nasz zespół składa się ze specjalistów różnych dziedzin: logopedii/ neurologopedii, integracji sensorycznej, fizjoterapii i psychologii oraz terapii pedagogicznej. Jesteśmy zgranym zespołem, co pozwala nam patrzeć holistycznie na pacjentów i nieść im kompleksową pomoc.

Aneta Ciechańska założycielka i właścicielka pracowni, filolog polski, pedagog, logopeda, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej (certyfikat I i II stopnia), terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki, terapeuta dysleksji, trener umiejętności społecznych, certyfikowany diagnosta autyzmu (narzędzie ADOS 2), certyfikowany instruktor masażu Shantala, korektor tekstów, kierownik projektu, członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej, przeprowadza zabiegi elektrostymulacji obszaru ustno-twarzowego, wykorzystując prądy typu EMS, TENS

Jestem absolwentką logopedii na Uniwersytecie Warszawskim oraz filologii polskiej, ze specjalizacją pedagogiczną, na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Wiedzę i praktykę logopedyczną zdobywałam pod okiem wybitnych logopedów, między innymi dr Elżbiety Stecko, dr Krzysztofa Szamburskiego oraz dr Ewy Jeżewskiej – Krasnodębskiej. Od 2011 roku prowadzę prywatny gabinet, w którym zajmuję się terapią dzieci i młodzieży. Moją mocną stroną są komunikatywność i kreatywność, a w każde zajęcia wkładam mnóstwo pracy i serca, dlatego też moi pacjenci, chętnie się ze mną spotykają. Pracuję z dziećmi ze spectrum autyzmu, w tym z dziećmi z zespołem Aspergera. Jestem również terapeutą ręki w obszarze dysgrafii i ryzyka dysgrafii a także trenerem umiejętności społecznych (TUS). Prowadzę także terapię dysleksji oraz naukę pisania i czytania. Systematycznie podnoszę swoje kompetencje, biorąc udział w licznych konferencjach i szkoleniach. Doświadczenie w zarządzaniu zdobyłam pracując przez 14 lat w dużej międzynarodowej firmie, prowadząc różne projekty z branży telekomunikacyjnej. Prowadziłam również szkolenia z zakresu zarządzania projektami oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Prywatnie jestem żoną i mama trójki dzieci.

Iga Boruc – psycholog dzieci i młodzieży, psychoterapeuta dorosłych, pedagog, certyfikowany diagnosta autyzmu (narzędzie ADOS-2), certyfikowany diagnosta poziomu inteligencji – skala Stanford-Binet 5

Pracuję w nurcie integracyjnym koncentrując się na celu Klienta. Prowadzę psychoterapię indywidualną dla osób dorosłych oraz konsultacje psychologiczno-wychowawcze dla rodziców. Służę pomocą w szeroko rozumianych chwilach kryzysu –
w trudnościach z nawiązywaniem bliskich relacji, w trudnościach wychowawczych, wypaleniu zawodowym, braku satysfakcji w związku. Jestem absolwentką Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie oraz Wydziału Pedagogicznego na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyłam czteroletnie szkolenie psychoterapeutyczne certyfikowane przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne oraz Psychologiczne w Instytucie Psychologii Zdrowia. Jestem również terapeutą w nurcie Skoncentrowanym na Rozwiązaniach oraz Edukatorem Pozytywnej Dyscypliny. Posiadam 10-letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi, rodzicami i osobami dorosłymi szukającymi wsparcia. Prowadzę zajęcia z dziećmi ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi oraz konsultacje z rodzicami. Prywatnie jestem mamą trójki wspaniałych i energicznych dzieci.

Martyna Guralska – logopeda, terapeuta ręki, terapeuta dysleksji

Jestem absolwentką logopedii ogólnej i klinicznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas licznych praktyk studenckich odbywających się w warszawskich przedszkolach, prywatnych poradniach psychologiczno-pedagogicznych oraz w szpitalu klinicznym przy ulicy Banacha (oddział otolaryngologii, neurologii, poradnia foniatryczna i audiologiczna). Będąc jeszcze na studiach rozpoczęłam staż w szkole specjalnej, gdzie zdobywałam wiedzę na temat logopedycznej pracy z dziećmi niepełnosprawnymi. Ukończyłam szkolenie z zakresu terapii dziecka ze spektrum autyzmu oraz kurs terapii ręki. Jako logopeda pracowałam w przedszkolu terapeutycznym oraz prywatnych poradniach psychologiczno-pedagogicznych, gdzie prowadziłam terapię dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju, dysleksją oraz dyslalią. W pracy zawodowej kieruję się zasadą „metoda podąża za dzieckiem, a nie dziecko za metodą”, a uśmiech pacjenta i jego sukcesy są dla mnie największą motywacją.

Dominika Lasota – logopeda, terapeuta miofunkcjonalny

Jestem absolwentką logopedii ogólnej i klinicznej, realizowanej na Uniwersytecie Warszawskim, przy współpracy z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym. Doświadczenie zawodowe zdobyłam podczas licznych praktyk w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, przedszkolach, szkołach podstawowych oraz na oddziałach neurologicznych i otolaryngologicznych warszawskich szpitali. Specjalizuję się w diagnozie i terapii logopedycznej oraz miofunkcjonalnej dzieci, młodzieży i osób dorosłych. Sposoby oraz metody pracy dostosowuję do indywidualnych możliwości, potrzeb i poziomu rozwojowego Pacjentów. Systematycznie poszerzam swoją wiedzę na szkoleniach oraz współpracuję z licznymi specjalistami. Uśmiech Pacjenta oraz jego sukcesy są moją największą motywacją. Obecnie jestem studentką psychologii klinicznej na Uniwersytecie SWPS.

Katarzyna Mogilska – logopeda Metody Krakowskiej, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej, pedagog, nauczyciel wczesnej nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną

Jestem absolwentką pedagogiki na Uniwersytecie Jagiellońskim, certyfikowanym logopedą oraz terapeutą integracji sensorycznej. W zależności od indywidualnych potrzeb dziecka, w swojej pracy łączę różnorodne techniki i metody: masaż logopedyczny, elementy logorytmiki, elementy emisji głosu w ruchu, ćwiczenia artykulacyjne, oddechowe, relaksacyjne oraz wczesną naukę czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną.Od 15 lat prowadzę diagnozę i terapię dzieci z różnorodnymi zaburzeniami komunikacji językowej – autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą, dyslektycznych, z opóźnionym rozwojem mowy i innymi problemami. Budowanie systemu językowego to nie tylko moja praca, ale przede wszystkim prawdziwa pasja. Jestem mamą dwóch dwóch synów – studentów.

Paula Szoch – logopeda, filolog polski, nauczyciel języka polskiego i etyki, nauczyciel języka polskiego jako obcego, terapeuta dysleksji

Wiedzę z zakresu logopedii zdobywałam na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończyłam także filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim. Jestem czynnym nauczycielem języka polskiego i etyki. Uczę również języka polskiego jako języka obcego. Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas licznych praktyk studenckich: w przedszkolach, szkołach specjalnych oraz szpitalu
w Pruszkowie. Specjalizuję się w terapii dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią oraz innymi formami zaburzeń mowy. W pracy terapeutycznej zależy mi na indywidualnym i holistycznym podejściu do pacjenta. Kieruję się zasadą: „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”. Moja pasja do pracy z dziećmi napędza mnie do ciągłego doskonalenia moich umiejętności i poszukiwania innowacyjnych metod terapeutycznych. Prywatnie kochająca żona i mama trójki dzieci oraz pasjonatka literatury.

Agnieszka Masio_Górska – fizjoterapeutka metody NDT-Bobath, diagnostka i terapeutka integracji sensorycznej

Ukończyłam studia z fizjoterapii na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Jestem certyfikowanym terapeutą m.in. metody NDT-Bobath, integracji sensorycznej. Ukończyłam wiele  szkoleń ukierunkowanych na wparcie i terapię dzieci m.in. trójpłaszczyznową terapię stóp, terapię czaszkowo- krzyżową, FITS, PNF, terapię stawów skroniowo-żuchwowych, metodę Prechtl’a iKids Skills.
W swojej pracy fizjoterapeutycznej łączę i stosuję te metody, które uważam za najskuteczniejsze i przynoszące korzyści pacjentowi. Swoje doświadczenie zdobywałam pracując i szkoląc się zarówno w kraju, jak i za granicą. Stale poszukuję nowatorskich, a zarazem efektywnych metod  i strategii postępowania  aby wzbogacić warsztat pracy i jak najlepiej pomóc każdemu pacjentowi. Moje zainteresowania koncentrują się wokół zagadnień sensomotoryki, teorii poliwagalnej w pracy z dziećmi i dorosłymi oraz technik samoregulacji.

Izabela Przygoda – fizjoterapeutka, diagnostka i terapeutka integracji sensorycznej, terapeutka neurotaktylna, instruktor gimnastyki korekcyjnej

Jestem absolwentką studiów magisterskich Wyższej Szkoły Rehabilitacji w Warszawie. Aktualnie specjalizuję się w fizjoterapii dziecięcej oraz terapii integracji sensorycznej. W swojej pracy przywiązuję dużą uwagę do diagnostyki i wywiadu oraz holistycznie podchodzę do problemów małego pacjenta. Podczas terapii słucham, poszukuję, wnikam i analizuję. Łączę wiele technik i metod terapeutycznych, by jak najskuteczniej i kompleksowo pomagać swoim podopiecznym. Praca z dziećmi daje mi wiele satysfakcji, a uśmiech i radość moich pacjentów jest dla mnie bezcenna. Prowadzę zajęcia z dziećmi od 3 roku życia. Posiadam olbrzymie pokłady cierpliwości i dużą dawkę energii. Staram się, aby każda terapia była „fajną zabawą” i przebiegała w miłej atmosferze. Nieustannie rozwijam się zawodowo oraz podnoszę swoje kwalifikacje, biorąc udział w kursach oraz szkoleniach rozszerzających.

Oliwia Nitka – psycholog, trener umiejętności społecznych, diagnosta poziomu inteligencji skalą Stanford-Binet 5, diagnosta gotowości szkolnej, diagnosta ADHD narzędziem Conners 3, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej

Jestem absolwentką Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Ukończyłam także Studium Terapii Dzieci i Młodzieży oraz szkolenie specjalistyczne z Treningu Umiejętności Społecznych. Posiadam również uprawnienia diagnostyczne do stosowania Skali Inteligencji Stanford- Binet 5 i narzędzia do diagnostyki ADHD – Conners 3. Od początku swojej pracy jestem związana z dziećmi
i młodzieżą. Podczas studiów realizowałam praktyki w szpitalu dziecięcym, w szpitalu neuropsychiatrycznym oraz w gabinecie psychiatrycznym. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam w pracy w poradniach psychologiczno- pedagogicznych, przedszkolu integracyjnym oraz w domu dziecka. Zajmuję się także poradnictwem dla rodziców. Prowadzę także zajęcia zintegrowane psychologia
z integracją sensoryczną.

Angelika Bąbała – nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, certyfikowany diagnosta i terapeuta Integracji Sensorycznej I i II stopnia, terapeuta ręki, trener umiejętności społecznych

Ukończyłam edukację wczesnoszkolną z j. angielskim (studia licencjackie), diagnozę i terapię pedagogiczną (studia magisterskie) oraz studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie. Posiadam wieloletnią praktykę w pracy z dziećmi. Obecnie pracuje jako wychowawca grupy w niepublicznym przedszkolu. Stale podnoszę swoje kwalifikacje, uczestnicząc w różnych kursach i szkoleniach. W pracy ważne jest dla mnie indywidualne podejście do potrzeb dziecka oraz wytworzenie w nim poczucia sukcesu. W czasie zajęć staram się stworzyć pozytywna atmosferę i zbudować relację, co skutecznie prowadzi do osiągnięcia celu terapeutycznego. Praca z dziećmi daje mi ogromną satysfakcję i radość, stając się nie tylko moim zawodem, ale także wielką pasją.

Joanna Podgórska – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, certyfikowany diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej, instruktor masażu Shantala i trener zajęć Smyko-Multisensoryka, nauczyciel  przedszkolny, terapeuta pedagogiczny, terapeuta ręki, certyfikowany terapeuta „Move to Learn – Ruch dla uczenia się”, instruktor jogi dla dzieci, autorka bloga Sensonauka.pl

Już w trakcie studiów pedagogicznych na Uniwersytecie Warszawskim zdobywałam doświadczenia zawodowe w przedszkolach i szkołach. Towarzyszenie dzieciom w ich rozwoju motywowało mnie do ciągłego poszerzania swojej wiedzy poprzez uczestnictwo w kursach, szkoleniach i warsztatach, dzięki którym jestem coraz lepszym terapeutą i nauczycielem. Studia podyplomowe na Akademii Pedagogiki Specjalnej z Diagnozy i terapii dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej oraz Terapii pedagogicznej doskonale przygotowały mnie do pracy terapeutycznej z dzieckiem. W czasie zajęć ważna jest dla mnie pozytywna atmosfera i poczucie sukcesu u każdego dziecka. W wolnych chwilach piszę o edukacji małych dzieci i integracji sensorycznej na blogu Sensonauka.pl. Prywatnie żona i mama kilkumiesięcznej Zuzi.

Katarzyna Przetacznik- Zwolińska – terapeuta pedagogiczny, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta ręki, terapeuta dysleksji

Jako absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego swoje wieloletnie doświadczenie zdobywałam pracując z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych: z Zespołem Aspergera, autyzmem, porażeniem mózgowym, niepełnosprawnością intelektualną, zespołami genetycznymi, dysleksją, ADHD, FAS. Stale podnoszę swoje kwalifikacje i rozwijam umiejętności uczestnicząc w wielu szkoleniach, kursach. Jestem terapeutą integracji sensorycznej I i II stopnia, terapeutą pedagogicznym, terapeutą ręki, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i mamą wesołego ośmiolatka. W pracy z dzieckiem najważniejsze jest dla mnie kompleksowe, indywidualne podejście do jego potrzeb i trudności, nawiązywanie pozytywnych relacji i stwarzanie mu możliwości odniesienia sukcesu. Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i mamą 10-letniego Maksa.

Maja Malicka nauczyciel wczesnoszkolny i przedszkolny, terapeuta pedagogiczny, certyfikowany terapeuta i diagnosta Integracji sensorycznej I i II stopnia, trener zajęć Smyko-Multisensoryka ®, terapeuta ręki, certyfikowany diagnosta autyzmu (narzędzie ADOS-2), diagnosta i terapeuta bilateralnej integracji

Już jako studentka Uniwersytetu Warszawskiego zdobywałam doświadczenie w czasie praktyk w licznych szkołach i przedszkolach. Pracowałam zarówno w placówkach publicznych, jak i prywatnych z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z chorobami przewlekłymi. Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu pedagogiki terapeutycznej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej, certyfikowany kurs terapeuty i diagnosty Integracji Sensorycznej I i II stopnia w Centrum Integracji Sensorycznej. Stale rozszerzam swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach, jak Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, terapia ręki, metoda Marii Montessori, Dziecięca matematyka prof. Gruszczyk- Kolczyńskiej oraz wiele innych. W pracy ważne jest dla mnie podążanie za dzieckiem, jego potrzebami, stworzenie z nim pozytywnej relacji, umacnianiu go w poczuciu własnej wartości. Prywatnie jestem żoną i mamą 5-letniego Witka oraz 2-letniego Tadzia. Jestem miłośniczką literatury dziecięcej.

Anita Zielińska – terapeuta Integracji Sensorycznej I i II stopnia, pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, certyfikowany diagnosta autyzmu (narzędzie ADOS-2), terapeuta ręki, terapeuta dysleksji

Odkąd pamiętam, to zawsze lubiłam spędzać czas z dziećmi, stąd też zdecydowałam się zostać nauczycielką. Swoje doświadczenie zdobywałam pracując w różnego typu placówkach oświatowych, w tym integracyjnych. W pracy z dziećmi zależy mi na tym, aby zdobywały nowe umiejętności, bądź usprawniały już te zdobyte, poprzez zabawę, co jest ich naturalną potrzebą. Równie ważne jest dla mnie indywidualne i holistyczne spojrzenie na rozwój każdego mojego podopiecznego. Prywatnie jestem żoną i mamą dwóch, pełnych energii chłopców, która lubi spędzać czas wolny aktywnie-najchętniej obcując z przyrodą.

Bożena Fontańska – kierownik biura – odpowiada za organizację i zapewnienie sprawnego funkcjonowania ACdictum

Serdecznie zapraszamy do współpracy. Zapewniamy 100 procent skuteczności diagnozy i terapii.